Tuesday, January 30, 2007

Marc from down under!!!







Som misjonærbarn får du jo vennår fra alle verdens krinkar og kroker, som d sjelden eller aldri ser igjen. Men Marc(t venstre her) fant ud at han sko reisa og treffa ein del av di gammle vennene igjen og i den anledning ville ha se Norge og mg, og litte grann the Nordbøs. D va rektig så koseligt, utne om at eg va dritt lei av og snakka engelsk på slutten av di 2 ukene, me brokte fransk av og t når eg isje ville at di andre sko forstå ka eg sa t han!!:) Me va på Karmøy hos Hanne. Og feria at hu blei 21!! ja der va d fest!! Kjekt va d nå jalleffal. T og me for Marc va d gøy for di prøvde jaffal og holda deler av samtalen på engelsk, isje værst Hanne flike du!!


Så fekk ann ver me i bibel gruppa vår, den grreide me faktisk og å ta på engelsk, Sindre vise her kor gla han e i å bli tatt bilder av eller kansje kor lidenskapeli opptatt han e av is(ta d litt me ro me isen Sindre).











Så tok me oss ei helg oppe hos the nordbøs, der me for d mesta slappa av og såg jentefilmar, han fekk faktisk se snø d va litt gøy for han hadde håpa på d!! Me me gjorde og fekk se møye løye i Ålesund!!








Men han fekk nok isje opplevd så møye her i norge som han kansje hadde håpa på, pag at eg måtte jobba men d blei for d mesta og henga me venner av mg og gjer vanlige ting, heldigvis virka d som han hadde d fint her. D va litt rat og traffa han igjen itte 6 år men d tok isje langa tiå før me va på bølgelengde igjen!! Jajaj konne skreve veldi meir utfyllande men d tar for lang tid og hanne mase på msn så d blir det for denne gang!!




T neste gong ta vare på dykk sjølve så ser me!!


2 comments:

Anonymous said...

hehe siden du sko se sporten så kan jo eg skriva litt her... hehe... jo da d e sant eg maste litt på deg i slutten, men d va jo fine dikt eg skreiv t deg... hehe å d e jo så sjelden at eg mase så eg rekne me at d går greit... tihi...

målfrid said...

høres ut som du har hatt det travelt opptatt...alltid kjekt å henge me hanne vet u;) nei, kom plutselig på at det var jo han andre thomas som skulle til bergen...men du må heller komme til oslo til neste år....IJJAA, sier eg! det e der det skjer...i tell you;)