Thursday, January 18, 2007

Dette suuuge!!

Altså denne bloggen suuge, eg greie aldri og få satt mg ner og skreve någe vetugt. D e rett og slett for krevande, for mg. Å bilder og sånt vas mangle d ein del av og. Å nå sitte eg her og vett isje ka eg ska gjer på i dag og vet isje ka eg kan skriva om, livet mitt e isje så spennande akkorat. Isje allti jaffal. Har hatt besøk av ein kamerat i fra Australia i to uker då, d va jo gøy ska skriva mer om d seinare tror eg.:) Eg komme sterkare t bake folkens t neste gang et lite sitat "It`s not what we are inside, it`s what we do that difines us" vennlig hilsen Batman!!

3 comments:

Anonymous said...

Jajajajaja...:)
Ha ein fin dag på skolen i mårå:)

målfrid said...

det e no godt å se at det hvertfall e litt liv her inne fremdeles,hehe:P nei, kossen går det me deg? tenker du og bergen til neste år eller?

Anonymous said...

hey haga.. ser du har skreve noe nytt her. oooooii..flink du. du får fortsette med det vettu... Ditt liv er jo så inspirerende for alle oss andre=) jaaa det er det.. du e kul du..me ser