Thursday, December 7, 2006

Hææ du så e så slakke??

Den kommentaren har eg fått slengt i trynet ein del gonger!! Koffor har eg fått d?? Eg e jo isje slakke, ska me se. Her e ein gjennomsnitts dag i mitt liv eg står opp 06.15 springe ner på badet tar på mg klenå, stapp nistå(ferdi smøra av mor) i sekken og smøre ei sjeva t forkost på ca 10min!! Så e d og se go morgen norge fra 06.24-06.35ca!!Før eg møte opp på jobb 06.55 og så går eg rondt i 7,5 tima og gjer d ingen andre i firmaet vil gjer for eg e jo Torvalden(altså lærlingen)F.eks bera, rydda, isolera, dette må eg då gjer åleina mens di 3 andre gjer kjekke ting. Og så komme ndelig tiden for å gå heim ca 15.20. Mor har som vanli middagen klar t 16.00. Så bere d avgårde t Arena i 17.00 tiå.(ja eg pompe okay e d greit??Bare for d du e fornøyd me kroppen di e d isje sikkert at alle andre e d!!)Så jogge eg litt og løfte litt i 1-1.5t. så bere d ut t klepp eller nærbø e der ca 19.30-20.00 og høre på alle kalga øve at di ijse har dama før d bere heim igjen i 22.00-23.00 tiå sånn at eg e i seng t ca 24.00!!Dette skjer nesten kvar dag i mitt liv isje komm og sei eg e slakke!!Timane strekke jo isje t!!Men når enn ser på min slakke kroppsholdning og min litt pessimistiske holdning t livet så kan eg forstå kor dokk tar d fra!! Og viss du Jhon Olav lese dette så NEI eg ska isje dø i dag heller!! Me ser go natt!!Sov god alle samen og isje glømm og drømma søtt!!:)

4 comments:

målfrid said...

nei, du e flink du haga!;) men må si eg e skuffet over at du ikke likte julesysene mine altså:P

Anonymous said...

Til alle dere som kaller Thomas "slakke"; Som definisjonen på en slapp person, personlig sofasliter og tv-slave ser jeg på det som en personlig fornærmelse at en med hans (Thomas) aktivitetsnivå går under kategorien slakk. Vi stiller nemlig visse krav:
- Minst et par timer på sofaen med meningsløse tv-programmer pr. dag.
- Seint i seng og seint opp minst fire dager i uka.
- Ingen besøk på treningssenter (Selvom vi har forståelse for at ikke alle kan være naturlig deilige =p)

Pessimisme og dårlig holdning, javel... Men det kreves mer for med rette å kunne kalle seg en profesjonell sofasliter.

Anonymous said...

tom..hehe du er løyen. og nei du e ikke slakke.. du jobber å står i, flinke du=)no e e ioslo..kjekt d=) du sku tatt turen u oxo..hmm jaja

Anonymous said...

kaffor ska du kje dø idag heller? DIN REV!!