Saturday, December 9, 2006

Dagen i dag

Blei vekkt ca 13.00 av ein kamerat som ville på kvadrat og eg blei me så mg og Martin Ø og Marin H tok turen. Og me va isje åleina d va kaos folk hadde parkert ove alt både på oppmerkafelt og uoppmerka!! Eg må sei d va fælt og gå der i dag, eg like isje store folkemengdar t vanli og inne på kvadrat va di isje ein folke mengde d va bare ein klomp av folk. Heilt forferdeli greide isje å få kjøpt jula persangar hellår(viss någen ha någen tips t gaver t foreldre så tas all hjelp i mot me takk). Itte d va eg ein liten tur i byen men fant isje någe der hellår. Før eg komm mg heim og satt någen timar og spelte data Fm07(Fotball Manager) mitt kjærre Milan feie all motstand av veien og lede seien me 8 poeng. Har verdens beste forsvar Kaladze, Nesta, Kompany, Lahm kansje isje så interessabt for mine 2 faste leserar K.S og Måål. Så lagde mor osta smørbrød før eg stakk t salem fekk troffe amir der litt, koseli d. Så tok eg og Martin H turen bort t kinoen og såg Borat, veldi veldi drøy film men morsom jaffal for oss guttar. Så fekk eg snakka me Svein Arild på telefonen d va veldi kjekt. Når Borat va ferdi tok me turen t Marianne sin hybel der me fekk se ein typis amrikansk jentefilm i She is the man. Den va så dårli at ann blei løyen. Trakisk film. Å nå sitte eg her, så sånn har min veldi interessange lørdag vært.

Uansett Go Natt alle dykk der ute.

10 comments:

Anonymous said...

Eg sga faktisk se Borat i mårå (søndag) me Kristin, så d blir løye!

Men eg blei nesten litt skuffa øve at eg isje e regna som ein av dine faste lesere.. :(

Haga said...

D blir nok løye d!! D at du isje blei rekna som ein fast lesar e bare ein glipp, eg va nåk utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Men du like isje FM du heller så d så!!

Amir said...

Hei Tom!Du kan regne mg og som ein fast leser nu. Gudd at du har fått dg blogg, mye interesant å lesa om. Me ser så fillen på nyttår, God bless!

Anonymous said...

som du sikkert skjønner kommer eg nok fortsatt til å være en av dine faste lesere,hehe.....ja, Borat filmen var drit morsom(seff litt drøy til tider) men meg og tm lo stortsett under hele filmen! hørte rykter om at den ikke var så godt likt på fjellhaug da....e så konservative der vett u:P hehe

Anonymous said...

me såg borat i går... haha den var løyen. men den som lo mest var påli.. så sånn er det..mn løyen den. mn litt drøy, ja d var den...hilsen en av de faste leserne

Haga said...

Ja eg synes di e alt for konservative på fjell....NOT. Påli lo jo han går der!!Va jo isje akkorat ei bomba at han lo mest då, men eg tippe du lo høgast Kristin!??!!

Anonymous said...

til det har eg å si: ingen kommentar. hehe men nei. eg vil påstå at det ikke var meg som lo høgast=)mn lo gjorde eg=)

Anonymous said...

Eg må kanskje desverre innrømma at eg lo høgast (i heile salen t tider). Å faktisk så ofte at Kristin blei flau å ba meg slutta... Men resten av dagen va d uten tvil Kristin som lo mest å høgast :D

b said...

e d mog.. borat va ein sjuk film.. eg angre litt på at eg såg an, men d va jo noken ting som va nokså løye, men thom? Koffor har du tapt bonus-minus allerede?

Anonymous said...

Fine blogg Thomas:)